Je VitaNet ovlašteni distributer Stop Starenje odmah iz Knjige i TAPES proizvodi. Ovi popust vitamine nisu namijenjeni za dijagnozu, liječiti i izliječiti ili spriječiti bolest.
U Stop Starenje Now!, Jean zakeralo - pobjednik iz 1995 Excellence Award novinarstva iz Starenje American Association (nacije vodeće skupine znanstvenika istraživanja biomedicinske aspekte starenja), nacionalno sindicirana kolumnist i vodeći autoritet na zdravlje i prehrana -- dokumente kako antioksidansa vitamina, minerala, ljekovitog bilja i hrane kemikalije su čarobne potions mladih ljudi su u potrazi za stoljeća.
Višekrevetna Formula GOLD sa Super antioksidansi Stop Starenje Sada je hranljiv Višekrevetna GOLD Formula, naš najmoćniji multi-vitamin, je kompletan, high-potenciju multi-vitamina koji štiti ćelije od starenja, pruža široki spektar hranjiva, podržava optimalnog wellness i pruža iznimno visoku razinu antioksidansi. Tonalin CLA (Body Fat umanjivač) Stop Starenje Sada je sjedinjen Linoleic Acid (CLA) je izrađen od 100% Tonalin CLA brand, najčišći, većina absorbable i većina istraženih raznolikost.
Zasnovano na uzbudljivim novim znanstvenim spoznajama iz vodećih institucija, Zaustavi Starenje Now! otkriva zadivljujući istinu: Većinu onoga što mi nazivamo starenje nije neizbježan, ali je nepotreban i može se spriječiti i preokrene na potresan stupnjem dodataka i hranu. Starenje je često zbog neslućen nedostatke koji se mogu brzo ispravljen, pa čak i ljudi u njihovim šezdesetih, sedamdesetih i osamdesetih može vratiti sat i oporavak njihove mladosti. Među veggies, špinat je lisnatog povrća koje radi trik. Najgora hrana za one koji bi htjeli zaustaviti ili usporiti starenje proces će biti smeđa riža, zob valjanog, kruh od cjelovitog pšeničnog zrna, špageti, corn flakes i bijela riža. Najviši ide na čast, kao što se spominje ranije, parmezan sir, koji je tri puta vjerojatnije kako smanjiti sadržaj dušika u tijelu i speedup su degeneracija mišića procesa, kao i bilo koji od ovih.
Sa znanjem, pravilnu prehranu i vježbe, bilo tko može "Stop Starenje odmah", i živjeti zdravije, duže trajanje. Prema nekim znanstvenicima, zajedničke prehrani nedostaje odgovarajuće doze antioksidansa ključnim vitaminima i mineralima potrebnim za boj se proces starenja. Vodeći znanstvenici su otkrili da je: Vitamini mogu spriječiti i preokrenuti gubitak memorije i druge znakove starenja.
The hranjiva najvjerojatnije biti izgubljen uključuju vodotopljivi hranjiva: vitamin C, B vitamine i minerale poput kalija i magnezija.
Višekrevetna Formula BASIC 2-A-Dan premium, znanost se temelji na više vitamina, mineralnih i antioksidansa dopuna koji sadrži ispravne doze od 25 bitne hranjivim tvarima potrebno za optimalnu prehranu, povećana energija, jača imunitet, poboljšane sprečavanja bolesti i općem vrhunskog zdravlja.
Nije iznenađujuće, koliko je znanstvenih istraživanja na prirodnim agenti usporiti starenje i da produžavaju život je urađeno u Njemačkoj i Japanu.
Najbolja hrana za mrav upropaštavanja imovine, odnosno namirnice koje se poveća alkalna efekte u tijelu su grožđice. Vrlo važna komponenta u procesu starenja je porast sadržaja kiseline n tijela. Smetnje u desno i kreće se zapravo pravo odgoditi proces degeneracije, a time je odložio starenja. Mantra je da je pravo razmišljanje čuva jedan mladi u srcu, a zatim, starenje gotovo nikad ne dogodi.
Zajednički bol, leđa problemima i slabost ligament često površinama neposredno prije stvarnom faktor starenja počinje. Naravno, naš metabolizam znatno usporava nakon što dostignete točku midlife, gotovo oko svojih tridesete i četrdesete, ali ni s ovim usporavanja, važno je da se uvijek aktivan.
Je prije svega što je pravo jelo. Ne, to se ne radi o davanju na sva hrana koju vole, jer starost je uhvatiti se s tobom da samo uzrokuje cravings i čini jedan lumperajka. To nije ni o svim protein, sve ugljikohidratima ili svih vitamina dijete ili ishrane iz boca. To je sve o eating desno, desno livings i iznad svega, razmišljam desno. Vitamini i minerali može podmladiti imuni funkcija, vrachanju mladićki otpornost na infekcije i raka. Uvijek posavjetovati sa svojim profesionalnim zdravstvenih usluga prije mijenjanja bilo koji lijek ili dodavanjem Vitamini za lijekove. Kada ljudski mozak sputters zajedno bez adekvatne količine B vitamina, poremećaji poput depresije i depresija demencija demencija svibanj biti nesretni rezultat. Da li postoje suptilniji oblik prehrambene nedostatke koji svibanj nije rezultat u takvim vani, očite znakove? Da li ishrana utjecaj kognitivne funkcije u inače zdrave osobe? To su ključna pitanja, kao i znanstvenici ovdje počinju zafrkavati neke odgovore. Homocistein razina se čuvaju u ček po adekvatne količine vitamina B6, B12 B12 i folna kiselina u vaš dnevni prehrani. Cilj za Daily Values: 2 milligrams (mg) i B6, folna kiselina od 0,4 mg, a 6 micrograms od B12. Da biste dobili ono što vam je potrebno, čini se ove namirnice bogate vitaminima dio vaše zdrave prehrane, a kao prevencija preporučuje, razmislite uzimanje multivitamin nadoknaditi manjak bilo kakve. "Spoznaja je posebno kompleksna područje," kaže dr. Riggs o njoj odabrali polje. Ona može tantalizing yield dokaz - poput nalaza sadržanih u grafikonu taped joj vrata ureda. Kao i većina znanstvenika, dr. Meydani potrošio je godina pronalaženje što ne radi, a recent study of crni ribiz ulje, na primjer, ne nađe imuni stimuliranje učinka. Ona je uzbuđen o svom trenutnom raditi na više uobičajeno poznat hranljiv: vitamin E vitamin E. Dr. Meydani Čini se da je jedna studija daleko od conclusively rekavši da vitamin E supplement - onu što bih se od zdrave prehrane - to zaista poboljšala starije osobe otpornost na zarazne bolesti. Da jedna studija je u tijeku. To uključuje 634 staračkim domovima stanovnici u Bostonu području. Ona će testirati učinke vitamina E dopunu na gripu infekcija.
Vitamin E je potrebno za tijelo, iako slučajevima nedostatak su rijetki u zapadnoj kulturi, jer mi se to u našoj high-fat dijete. Desetljećima, neki ljudi su dopunske količine konzumira se u obliku kapsula vitamina E, cased o vlastitim hunches radije nego bilo kliničke znanstvenih dokaza, što je gotovo i nema. U 1980s, znanstvenici realiziran je odigrao ključnu ulogu vitamina E kao antioksidansa. To soaks se slobodni radikali, koji su proizvedeni po interakcija kisika i masti u tijelu. Na taj način, ona štiti stanice u imunološki sustav od oštećenja. Sada da se mehanizam shvaćen, kaže dr. Meydani ", ima smisla zašto bi vitamin E povećavaju imunološki sustav." (Također je moguće da vitamin E štiti zidove arterija od uzimajući gunked uz kolesterol.) U međuvremenu, prevencija preporučuje dodatak od 100 do 400 IU vitamina E na dan.
Jednostavno se pridržavaju dijeti bogat vitaminom C svibanj postizanje istog rezultata; drugog centra studija pokazuje da su oči tkiva zasićena s vitaminom C na intakes između 150 i 250 mg dnevno.
Budući da istraživanja na starenje ozbiljno počeo u 1980, neke od najznačajnijih nalaza na terenu su se odavde. Odobren, nisu otkriveni Ponce de Leon san: a izvor vječne mladosti. Oni su došli do važnog zaključka: Svi naši razne dijelove tijela i bioloških procesa ne dobi na isti način. "Postoje zakoni opće starenje koji utječu na sva tkiva, ali ima i vrlo specifične funkcionalne promjene koje idu na orguljama u različitim sustavima s dobi", kaže dr. Rosenberg. "I oni svibanj biti prilično različit od jednog organa na drugi. Naučnici su takođe saznaje da dob nije samo mjere po kalendaru. Sada znamo da je najveći dio starenja bojao - da dreaded slajda u slabost i ovisnost - ima više veze s biologije nego kronologiju. Vaš biologije, pak, kako je oblikovan od svog genetskog šminka, koju ne mogu kontrolirati, a vašem životnom, koju svakako možemo.
Dr. Rosenberg trebali znati. On je direktor "Jean Mayer USDA Human Nutrition Research Center na Starenje (HNRCA) na Tufts University u Bostonu. Centra - jednog od šest istraživačkih instituta sponzorirani od strane United States Department of Agriculture - je jedina posvetio isključivo proučavanjem veze između prehrane i starenja.
Tu je bio znatan revoluciju u naše ideje o starenje starenja. Mnogi su Amerikanci izlučujući nevidjena vitalnosti u trenutku zivota koji bi bio nezamisliv njihove grandparents.























0 comments ↓
Nema komentara još ... Kick off stvari ispunjavanjem donjeg obrasca.
Ostavi komentar