VitaNet on valtuutettu jälleenmyyjä Stop Aging Nyt kirjoista ja kasetit tuotetta. Nämä edullisista vitamiineja ei ole tarkoitettu diagnosoimaan, hoitoon ja parantaa tai sairauksien ehkäisemiseksi.
Vuonna Stop Aging Now!, Jean CARPS - voittaja 1995 Excellence in Journalism Award-palkinnon Yhdysvaltain Ikääntyminen Association (Suomen johtavista tiedemiehet tutkivat biolääketieteen näkökohdat ikääntyminen), kansallisesti syndikoitu kolumnisti ja johtava viranomainen terveys ja ravitsemus -- Asiakirjat miten antioksidantin vitamiineja, mineraaleja, yrttejä ja elintarvikkeiden kemikaaleja taianomaiset nuoriso potions ihmisillä ovat yrittäneet jo vuosisatojen ajan.
Multi Formula GOLD Super hapettumisenestoaineet Stop Aging Now's Multi Ravinneagar GOLD Formula meidän suuritehoisimpien multi-vitamiinia, on täydellinen, korkea-vaikutuskyvyn multi-vitamiini, joka suojaa soluja vastaan ikääntyminen, tarjoaa monia erilaisia ravinteita, tukee optimaalisen terveyden ja tarjoaa erittäin korkea antioksidantteja. Tonalin CLA (Body Fat Supistaja) Pysäkkiluettelot Ikääntyminen Nyt n Konjugoitu linolihappo (CLA) on valmistettu 100% Tonalin tuotemerkin CLA, puhtaimmasta useimmat absorboituvia ja tutkittu erilaisia.
Perustuen jännittävä uusien tieteellisten tutkimustulosten johtavilta toimielimet, Stop Aging Now! paljastaa tainnutusta totuus: Suuri osa siitä, mitä me kutsumme ikääntyminen ei ole väistämätön, mutta se on tarpeetonta ja voi ehkäistä ja takaisin on hätkähdyttävä määrin täydentää ja elintarvikkeita. Ikääntyminen on usein johtuu aavistamaton puutteita, jotka voidaan helposti korjata, ja jopa heidän sixties, Seitsemänkymmentäluvun ja kahdeksankymmenluvulla voi kääntää kelloa taaksepäin ja takaisin nuoriso. Muun muassa kasvikset, pinaatti on lehtivihanneksia vihannesten, että se temppu. Pahin elintarvikkeita niille, jotka haluaisivat lopettaa ikääntymisen tai hidastaa prosessia on ruskea riisi, kaurahiutaleet, koko vehnä leipä, spagetti, maissihiutaleet ja valkoista riisiä. Suurin kunnia menee, kuten aiemmin mainittiin, parmesaania juusto, joka on kolmasti todennäköisesti vähentää typen sisällön kehon ja speedup lihaksen degeneraatio, sillä mitään näistä.
Tietäen, riittävä ravinto ja liikunta, kuka tahansa voi "Stop Aging Now", ja elää terveempää, enää elämään. Mukaan osa tutkijoista, yhteinen ruokavaliosta puuttuu asianmukainen annosta keskeinen antioksidantin vitamiineja ja kivennäisaineita tarvitaan taistelu vanhenemisprosessia. Johtavat tutkijat ovat havainneet, että: Vitamiinit voivat estää ja kääntää muistin menetykseen ja muita merkkejä ikääntymisestä.
Ravinteiden todennäköisimmin menetetään sisältää vesiliukoisen ravinne: C-vitamiinia, B-vitamiineja ja kivennäisaineita, kuten kaliumia ja magnesiumia.
Multi Formula PERUSVAATIMUKSET 2-A-Day premium-, tiede-pohjainen useita vitamiini, kivennäis-ja antioksidantin täydentää joka sisältää oikeaa annosta 25 välttämättömiä ravintoaineita tarvitaan optimaalinen ravitsemus, lisääntynyt energia, vahvempi immuniteetti, tehostetut tautien ehkäisyn ja yleinen parempi terveys.
Ei ole yllättävää, paljon tieteellisiä tutkimuksia, jotka koskevat luonnollisten agenttien retard ikääntyminen ja pidentää elämää on tehty Saksassa ja Japanissa.
Paras elintarvikkeiden ant ikääntyminen ominaisuudet, eli elintarvikkeita, jotka lisäävät emäksisillä vaikutuksia elimistössä ovat rusinoita. Erittäin tärkeä osa vanhenemisprosessia on lisäystä happoisuutta n elimistöön. Syöminen oikeus ja liikkuvat oikeus voi todella viivästyttää degeneraatio prosessi ja siten lykätä vanhenemista. Mantra on, että Thinking oikeus pitää yksi nuori on sydän, ja sen jälkeen, ikääntymisen lähes koskaan tapahdu.
Nivelkipu, selkäkipu ongelmia ja nivelside heikkous usein pinnat juuri ennen todellista ikääntyminen tekijä alkaa. Tietenkin meidän aineenvaihdunta hidastuu merkittävästi sen jälkeen, kun olemme saavuttaa keski-iän kohta lähes ympäri meidän kolmekymppinen ja nelissäkymmenissä, mutta edes tämä hidastuminen, on tärkeää olla aina aktiivinen.
Ensimmäinen ja tärkein asia on oikein syö. Ei, tässä ei ole kysymys luopuvat kaikista elintarvikkeiden rakastat koska ikä on kiinni teidän kanssanne, että vain indusoi cravings ja tekee humalahakuinen. Se ei ole edes kaikki proteiini kaikki hiilihydraatti tai kaikki vitamiini ruokavalion tai ravitsemus ulos pullon. Se on noin syöminen oikeassa, livings oikeus ja ennen kaikkea ajattelu oikein. Vitamiineja ja kivennäisaineita voidaan uudistaa immuunijärjestelmän toimintoja, palauttamaan nuorekas vastustuskyky infektioille ja syövän. Aina kuulla Professional terveydenhuollon tarjoaja ennen muuttamatta lääkitystä tai lisäämällä vitamiineja ja lääkkeitä. Kun ihmisten aivojen sputters pitkin ilman riittäviä määriä B-vitamiineja, häiriöt kuten masennus masennus ja dementia dementia voi olla se valitettava seuraus. Onko subtler muotoja ravitsemuksellisia puutteita, jotka eivät voi aiheuttaa ulospäin selvästi merkkejä? Onko ravitsemus vaikuttaa kognitiivisen tehtävän yleensä terveitä ihmisiä? Nämä ovat keskeisiä kysymyksiä, ja tutkijat tästä alkaa harjata pois joitakin vastauksia. Homocysteine tasoa pidetään kurissa riittävillä vitamiinien B6-, B12 B12 ja folaatti oman päivittäisen ruokavalion. Tavoitteena Daily Arvot: 2 milligrammaa (mg) B6-, 0,4 mg folaatti ja 6 mikrogrammaa B12. Saat mitä tarvitset tehdä elintarvikkeiden rikas on vitamiinien osa teidän terveellistä ruokavaliota, ja ehkäisyn suosittelee harkitsemaan ottamista multivitamin tehtävä mistään. "Cognition on erityisen monimutkainen alue", sanoo tohtori Riggs noin hänet valittiin alalla. Se voi tuottaa ärsyttävä todisteita - kuten tulokset sisältyvät kaavion teipillä, että hänen toimistonsa ovea. Kuten useimmat tiedemiehet, Dr. Meydani on viettänyt vuotta selvittää, mikä ei toimi; Tuoreen tutkimuksen mustaa viinimarja siemenistä öljyä, esimerkiksi ei löytänyt immuuni lisätä vaikutusta. Hän on innoissaan hänen nykyistä työtään paremmin yleisesti tunnettu ravinteiden: E-vitamiini-vitamiini E. Dr. Meydani näyttää olevan yksi tutkimus pois sanoa lopullisesti, että E-vitamiini täydentää - pidemmälle kuin haluat saada terveellistä ruokavaliota - toki parantaa ikääntynyt henkilö vastustuskykyä tarttuvaa tautia. Että yksi tutkimus on käynnissä. Siihen kuuluu 634 asukkaille hoitokodit vuonna Bostonin alueella. Se testi vaikutukset E-vitamiini lisävakuutta on flunssa infektioita.
E-vitamiini on tarpeen elin, vaikka tapauksia puute ovat harvinaisia Länsi kulttuurien koska saamme sen, että korkea-rasvaa ruokavalioon. Vuosikymmeniä, jotkut ihmiset ovat nauttineet lisätyyppihyväksynnän määrät muodossa E-vitamiini kapselit, cased omasta hunches eikä mitään kliinisiä tieteellistä näyttöä, joka oli käytännössä olematonta. Vuonna 1980, tutkijat toteutua avainasemaa E-vitamiini on antioksidanttina. Se imeytyy jopa vapaat radikaalit, jotka on tuotettu vuorovaikutusta happea ja rasvojen elimistöön. Näin se suojaa solujen immuunijärjestelmän vaurioitumiselta. Nyt, että mekanismi on ymmärrettävä, sanoo Dr. Meydani "On järkevää, miksi E-vitamiini parantaa immuunijärjestelmää." (On myös mahdollista, että E-vitamiini suojaa valtimoiden seinät saamasta gunked kanssa kolesteroli). Tällä välin Ennaltaehkäisy suosittelee lisämaksu 100 400 IU E-vitamiinia päivässä.
Yksinkertaisesti kiinni ruokavalio sisältää runsaasti C-vitamiinia voi saavuttaa samat tulokset; toinen keskustasta tutkimus osoittaa, että silmän kudoksia kyllästettävä vitamiini C ottoaukkojen välillä 150 ja 250 mg päivässä.
Koska tutkimus ikääntyminen alkoi varsinaisesti vuonna 1980, joista merkittävimmät havainnot alalla on tullut ulos täältä. Myönnettäköön, ne eivät ole löytäneet Ponce de Leon unelma: a wellspring ikuisen nuoriso. Ne ovat tärkeä johtopäätös: Kaikki eri osien ja biologiset prosessit eivät ikään samalla tavalla. "On yleisen lainsäädännön ikääntyminen, joka vaikuttaa kaikkiin kudoksiin, mutta on myös erittäin toiminnallisia muutoksia, jotka koskevat eri elinjärjestelmien iän myötä", sanoo tohtori Rosenberg. "Ja ne voivat olla aivan erilaiset yhden elimen toiseen. Tutkijat ovat myös oppineet, että ikä ei ole juuri toimenpiteitä kalenterin. Nyt tiedämme, että kaikkein pelätyin osa ikääntyminen - että pelätystä dia osaksi heikon ja riippuvuus - on enemmän tekemistä biologian kuin aikajärjestys. Sinun biologian puolestaan on muotoiltu niin teidän geneettinen makeup, jota ei voi valvoa, ja elämäntapa, jota ehdottomasti voi.
Dr. Rosenberg pitäisi tietää. Hän on johtaja Jean Mayer USDA Human Nutrition Research Center on Aging (HNRCA) at Tufts University Bostonissa. Keskus - yksi kuudesta tutkimuslaitosten sponsoroida United States Department of Agriculture - on vain yksi omistettu yksinomaan opiskelu välisiä ravitsemus-ja ikääntymiseen.
Ei ollut merkittävä vallankumouksen ajatuksiamme ikääntyminen ikääntymiseen. Monet amerikkalaiset ovat exuding valtavasti elinvoimaa kerrallaan elämää, joka olisi ollut mahdoton kuvitella heidän isovanhemmat.























0 kommenttia ↓
Ei ole vielä kommentteja ... Kick asiat pois täyttämällä alla oleva lomake.
Jätä kommentti